توافق نامه سایت سلِه آرت با کاربران

استفاده از سلِه آرت و یا بهره مندی از خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این توافق نامه یا هر نوع قوانین و قراردادی که در سایت سِله آرت موجود است ، استاندارد های ما را بپذیرید . متقابلاً اگر این توافق نامه را نپذیرید به این معناست که از سلِه آرت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این توافق نامه موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از سلِه آرت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

ماده ۱) تعاریف

سلِه آرت : بستری آنلاین است که به ارائه خدمات می پردازد و ارتباط مستقیم میان خریداران و فروشندگان محصول برقرار می کند .

مخاطب از نوع فروشنده :  شامل هر شخص، شرکت یا گروهی است که در سلِه آرت به عنوان فروشنده ثبت‌نام نموده و اقدام به احداث فروشگاه اینترنتی یا پنل فروشگاهی و نمایش و فروش محصولات خود تحت شرایط این توافق نامه در سلِه آرت می نماید.

مخاطب از نوع خریدار: شامل هر شخص، گروه یا شرکتی است که در سلِه آرت به عنوان خریدار ثبت‌نام نموده و اقدام به خرید محصول یا فعالیت تحت شرایط این توافق نامه می نماید.

محصولات: عبارت است از هر نوع محصول فیزیکی یا محتوای دیجیتال که در بخش های مختلف سلِه آرت عرضه می شود.

حساب‌کاربری عمومی: نوعی از دسترسی است که به عموم ثبت نام کنندگان و کاربران سلِه آرت تعلق می‌گیرد تا با استفاده از آن به بخش های مختلف سایت سلِه آرت دسترسی داشته‌باشند.

حساب‌کاربری خریداران : نوعی دسترسی برای خریداران محصولات است که بعد از ثبت نام به عنوان خریدار در اختیارشان قرار می گیرد و از این امکان می توانند برای خرید محصولات در سایت سِله آرت اقدام کنند .

حساب‌کاربری فروشندگان: نوعی از دسترسی است که صرفاً به فروشندگان ثبت نام شده در سلِه آرت یا مدیر برنامه آنها تعلق می‌گیرد تا به وسیله آن به پنل اختصاصی فروشندگی خود دسترسی داشته ‌باشند.

فروشگاه محصولات یا پنل فروشگاهی : بخشی از سلِه آرت است که فروشندگان می توانند پس از درخواست ایجاد پنل فروشگاهی، محصولات ارائه شده را در این بستر در معرض نمایش و فروش قرار دهند.

ماده ۲) شروط عمومی توافق نامه

1 . این توافق نامه، یک قرارداد قانونی بین شما به عنوان مخاطب ( کاربر : خریدار ، فروشنده و…) و سایت سلِه آرت است که بر طبق آن می‌توانید از بستر ایجاد شده توسط سایت سلِه آرت به منظور خرید محصولات سایر فروشندگان (به عنوان خریدار) و نمایش و توزیع محصول خود جهت فروش (به عنوان فروشنده)اقدام نمایید.

2 . تایید مفاد این توافق نامه و یا استفاده از سرویس‌های سلِه آرت ، بدین معناست که مخاطب ( کاربر : خریدار ، فروشنده و…)  آن را مطالعه کرده و شرایط آن را پذیرفته است و باید موارد مندرج در آن را رعایت کند. همچنین فروشنده صحت اطلاعات وارد شده و صفحات مرتبط با محصولات و آثار خود را تایید می‌کند و عواقب ناشی از درج اطلاعات نادرست را می‌پذیرد.

3 . ممکن است در زمان‌های مختلف این توافق نامه تغییر نماید که در این صورت مخاطب ( کاربر: خریدار ، فروشنده و…) در سایت سلِه آرت همواره ملزم به رعایت آخرین نسخه قرارداد خواهد بود.

4 . مخاطب ( کاربر : خریدار ، فروشنده و…)  در صورتی می‌تواند از سایت سلِه آرت استفاده نماید که خود را به عنوان کاربری با صلاحیت مطرح نماید. چنانچه سوابق بهره برداری شما از سایت سلِه آرت احراز نگردد یا تخطی از قوانین کشور در اجرای تعهدات این توافق نامه مشاهده گردد، این توافق نامه به صورت خودکار خاتمه خواهد یافت.

5 . مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آن‌ها برای استفاده از خدمات سلِه آرت به عهدۀ مخاطب ( کاربر : خریدار ، فروشنده و…)  است.

ماده ۳) تعهدات فروشندگان

1 . برای استفاده از سایت سلِه آرت شما نیاز به ساختن حساب‌ کاربری به عنوان فروشنده و ایجاد فروشگاه دارید. به این منظور موافقت می‌نمایید که از سایت سلِه آرت تنها در چارچوب این توافق نامه و سایر قوانین ، سیاست ها ، قرار داد ها و خط مشی های مرتبط استفاده نمایید.

2 . شما متعهد هستید با انتشار محصولات در سایت سلِه آرت ، تمامی حقوق کاربران را رعایت نمایید و به حریم شخصی ایشان احترام بگذارید. همچنین اگر خدماتی مانند خرید و فروش محصولات و رویدادها ارائه می دهید که قسمتی از اطلاعات شخصی افراد را در اختیارتان میگذارد این امر باید در کمال راز‌داری و حفظ حریم شخصی افراد باشد.

3 . به موجب توافق نامه حاضر، فروشندگان می پذیرند چنانچه آثاری را از هنرمندان دیگر در فروشگاه خود قرار می دهند تمامی مجوزها و موافقت های لازم را از هنرمند صاحب اثر به منظور حفظ کلیه حقوق و مالکیت معنوی و مادی مربوط به محتوا و محصولات منتشر شده در سایت سلِه آرت را دریافت کرده باشند .

همچنین سایت سلِه آرت هیچ مسئولیتی بابت موجودی ، اصالت ، مطابقت اطلاعات محصولات در سایت با آنچه که به مشتری تحول داده شده است و عدم اجازه هنرمند اثر به فروشنده محصولات جهت نمایش و فروش اثر هنری را ندارد .

4 . شما می پذیرید که مسئول محصولات و محتواهایی (اعم از متن و تصویر و …) که در سایت سلِه آرت منتشر نموده‌اید تنها خود شما هستید.

5 . فروشنده متعهد می‌شود قیمت محصولات منتشره خود را که از طریق سایت سلِه آرت نمایش داده می شود همواره بروز نگه دارد. این موضوع در خصوص آثار ارزشمند هنری اهمیت دو چندان می‌یابد و لذا مسئولیت و خسارت‌های احتمالی در صورت عدم پایبندی به این موضوع به طور کامل با فروشنده است.

6 . فروشنده متعهد می شود هرگونه تغییر تلفن ، آدرس محل سکونت و یا کسب و کار ، ایمیل  و حساب بانکی و … خود را از طریق ویرایش اطلاعات در حساب کاربری خود به روز رسانی کند .

عواقب هر گونه اجتناب از به روز رسانی اطلاعات خواسته شده به عهده خود فروشندگان است و سایت هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد .

7 . جهت استفاده از خدمات سایت سلِه آرت ، فروشنده می‌بایست هنگام ثبت‌نام، نام‌کاربری و رمز عبور برای خود تعیین نماید. با انتخاب نام کاربری و رمز عبور و تایید آن، کاربر به عضویت سلِه آرت درآمده و مسئولیت کلیه امور انجام شده توسط وی ، بر عهده ایشان خواهد بود در غیر این صورت مجاز به استفاده از خدمات سایت سلِه آرت نبوده و هرگونه دسترسی یا استفاده، به معنای تجاوز به حقوق سلِه آرت بوده که قابلیت پیگرد قانونی خواهد داشت.

8 . فروشندگان محصولات که فروشگاه اینترنتی یا پنل فروشگاهی خود را در بستر سایت سِله آرت برای خود ایجاد کرده اند باید در حفظ و مراقب از نام‌کاربری و رمز عبور خود کوشا باشند و جهت عدم فراموشی و عدم گم شدن نام کاربری و رمز عبور خود آن را در جای امن یاد داشت کنند   .

9 . در صورت استفاده دیگر اشخاص از نام کاربری و رمز عبور شما فروشنده ، و ایجاد اختلال در فروشگاه و پنل فروشگاهی شما توسط آن شخص ، سایت سِله آرت هیچ مسئولیتی به عهده ندارد .

ماده ۴) تعهدات مخاطبان (کاربران : خریدار ، فروشنده و … )

1 . برای استفاده از سایت سلِه آرت شما نیاز به ساختن حساب‌ کاربری دارید. به این منظور موافقت می‌نمایید که از سایت سلِه آرت تنها در چارچوب این توافق نامه و سایر قوانین مرتبط استفاده نمایید.

2 . شما متعهد هستید تمامی حقوق کاربران اعم از فروشندگان یا سایر کاربران را رعایت نمایید و به حریم شخصی ایشان احترام بگذارید. همچنین اگر خدماتی مانند خرید و فروش محصول ، آثار و رویدادها یا ارتباط با فروشندگان از طریق سایت سلِه آرت دریافت می نمایید که قسمتی از اطلاعات شخصی افراد را در اختیارتان می گذارد این امر باید در کمال راز‌داری و حفظ حریم شخصی و عدم انتشار آنها بصورت عمومی صورت گیرد.

3 . شما می پذیرید که مسئول محتواهایی (اعم از متن و تصویر و …) که در سایت سلِه آرت منتشر نموده‌اید تنها خود شما هستید.

4 . سایت سلِه آرت می‌تواند از اطلاعات کاربر به منظور تماس و ارسال اطلاعیه‌ها و اطلاعات مرتبط با خدمات ارائه شده ی خود استفاده نماید. همچنین سایت سلِه آرت مجاز میباشد با ارسال ایمیل یا پیامک به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه ثبت شده کاربر نسبت به احراز هویت کاربران ثبت نامی خود اقدام نماید .

ماده ۵) حقوق مالکیتی

1 . شما تضمین می نمایید که تمامی حقوق مالکیت فکری محصول شامل کپی‌رایت، نشان تجاری و دیگر حقوق مالکیتی و معنویتی محصول به شما به عنوان عرضه کننده محصول اختصاص دارد. لذا شما متعهد می شوید محصولی را که حقوق آن کاملاً به شما تعلق ندارد یا اجازه ای از مالک معنوی و حقوقی آن ندارید، به هیچ عنوان در سایت سلِه آرت قرار ندهید یا اینکه از صاحب و مالک معنوی و حقوقی آن محصول مجوز های جهت نمایش و فروش آن محصول را دریافت کنید .

همچنین سایت سلِه آرت هیچ مسئولیتی بابت عدم اجازه مالک معنوی و حقوقی محصول به فروشنده محصولات جهت نمایش و فروش آن محصولات یا آثار هنری را ندارد .

2 . کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش از سایت سلِه آرت یا سامانه‌های مرتبط با آن انجام دهند.

ماده ۶) سیاست محتوایی سایت سلِه آرت

1 . آثار ، محتوا و محصولاتی که حداقل کیفیت تعیین شده توسط سایت سلِه آرت را دارا نمی باشند امکان انتشار در سلِه آرت را نخواهند داشت.

  1. قرار دادن اطلاعات و تصاویر اشتباه یا مغایر با محصولات اصلی ارائه شده در تمامی بخش های سایت سلِه آرت مجاز نمی باشد.

3 . محصول ارائه شده در سایت سلِه آرت باید با توضیحات ارائه شده در صفحه آن محصول منطبق باشد.

  1. توضیحات محصولات باید کامل و شامل جزییات باشد. مثلا تکنیک ، وزن ، بافت، جنس، سبک، ابعاد، سال اجرا و … ذکر شود.

5 . تصاویر ارائه شده برای محصول باید با توضیحات و محتوای مربوط به آن محصول منطبق باشد.

6 . آثار و محصولات در معرض فروش یا حراج باید عاری از هرگونه ایراد ظاهری باشد .

7 . محصولات و محتوای مربوط به آن باید حداقل کیفیت از لحاظ کمی و کیفی را داشته باشد.

در صورت احراز هر یک از موارد زیر، سایت سلِه آرت مجاز به معلق نمودن حساب کاربری فرد خاطی بوده و حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ خواهد داشت . این شامل :

1 . آثار، محتوا و محصولاتی که دارای ویژگی های غیر اخلاقی باشند .

2 . آثار و محصولات با محتوای خشونت‌آمیز و نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز .

3 . شما نباید خود را به عنوان  شخص دیگری معرفی نمایید.

4 . استفاده از سایت سِله آرت برای امور غیر قانونی .

5 . مجبور کردن دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی .

6 . فروشندگان محصول در سایت سلِه آرت نباید دیگر کاربران را به دیگر کانال های ارتباطی (اعم از مستقیم و غیرمستقیم) غیر از سایت سلِه آرت ارجاع دهند و یا پیوندی از سامانه های مشابه در پروفایل و پنل خود قرار دهند.

7 . دریافت اطلاعات شخصی مانند شماره حساب و کد ملی اشخاص توسط تمامی کاربران سایت سلِه آرت مجاز نخواهد بود و سایت سِله آرت هیچ مسئولیتی بابت این موضوع ندارد .

8 . فروشندگان محصول در سایت سلِه آرت مجاز به تحمیل هزینه های افزون بر موارد مجاز در سایت سلِه آرت به کاربران نمی باشد.

9 . محتوای آثار و محصولات عرضه شده در سایت سلِه آرت مطابق با عرف و قوانین کشور ایران سنجیده خواهد شد و آثاری که چهارچوب های قانونی و عرفی را رعایت نکرده باشند منتشر نخواهند شد.

10 .  فروشندگانی که آثار هنری دست ساز هنرمندان دیگر را برای فروش عرضه می کنند بهتر است مجوز ها فروش آثار آن هنرمند را از او دریافت کرده باشند . در صورت عدم مجوز و اجازه از صاحب اثر سایت سلِه آرت مسئولیتی را در این جهت به عهده نمی گیرد .

11 . فروشندگان  در فروشگاه خود از قرار دادن محتوا ، آثار و محصولات تکراری و مشابه در سایت سلِه آرت خودداری نمایید.

ماده ۷) سلب مسئولیت عمومی

1 . فروشندگان در هنگام بارگزاری تصویری از محصولات خود باید سعی خود را داشته باشند تا تصویری واضح و خوبی را از محصولات خود در سایت  قرار دهند .

برای این منظور به قسمت مشخصات عکس خوب و یا بد مراجعه کنید .

2 . سایت سلِه آرت  دقت و کیفیت رنگ و تصویر صفحه نمایش دستگاه های نمایشی شما کاربر و مشتری و فروشنده را تضمین نمی کند و سایت سلِه آرت هیچ مسولیتی  در صورت عدم تناسب مشخصات یک محصول با تصویر آن در سایت که شما آن را در صفحه های نمایشی خود (موبایل ، مانیتور لپ تاپ ، مانیتور کامپیوتر ، تلویزیون و …) مشاهده کرده اید ندارد.

3 . سایت سلِه آرت تضمینی بابت کیفیت محصولات، اصالت ، خدمات و اطلاعات ارائه شده محصولات فروشندگان در سایت با آنچه که به دست مشتریان آن محصول می رسد را  نمی دهد  .

سایت سلِه آرت تنها یک بستر اینترنتی و آنلاین بوده که کاربران و مشتریان از طریق آن از خدمات و محصولاتی که فروشندگان در سایت سِله آرت قرار داده اند استفاده کرده و خرید می کنند .

4 . هیچ چیز در این توافق نامه محدود نمی‌شود مگر آن که به موجب قانون ممنوع و محدود شده باشد.

5 . ممکن است اطلاعاتی و یا خدماتی در فروشگاه فروشندگان وجود داشته باشد که همراه با خطاها و اشتباهاتی باشد و یا اینکه اشکالاتی مرتبط با توضیحات آثار و محصولات وجود داشته باشد و یا اینکه تصویر یک محصول با توضیحات آن متناسب نباشد . فروشندگان موظف هستند این اشتباهات را اصلاح و بر طرف ساخته و این که سایت سلِه آرت هیچ مسئولیتی بابت این اشتباهات ندارد .

6 . سایت سلِه آرت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص صحت اطلاعات ارائه شده توسط فروشندگان نداشته و تنها به ارزیابی و احراز هویت کاربران خود اقدام می نماید . همچنین هر گونه مسئولیت ، خسارات و یا عدم تطبیق محصول با آنچه که در پنل فروشگاهی (فروشگاه ایجاد شده توسط فروشنده در سایت سِله آرت)جهت فروش محصولات به نمایش درآمده است توسط شخص فروشنده خواهد بود.

7 . استفاده از بستر اینترنتی و آنلاین سایت سلِه آرت برای فروشندگان ، کاربران ، خریداران و مشتریان به این معنا است که قوانین ، شرایط  ، قرار داد ها و توافق نامه های سایت سلِه آرت را از جمله این توافق نامه را پذیرفته اند و موظف به رعایت آنها می باشد .

هرگونه ادعایی اعم از انکار و تردید نسبت به قوانین ، شرایط  ، قرار داد ها و توافق نامه سایت سِله آرت غیر قابل قبول و مردود است .

استفاده نکردن فروشندگان ، کاربران ، خریداران و مشتریان  از بستر اینترنتی و آنلاین سایت سلِه آرت به معنای نپذیرفتن قوانین ، شرایط  ، قرار داد ها و توافق نامه های سایت سلِه آرت می باشد .

8 . سایت سلِه آرت به هیچ وجهی، مسئول خسارات اتفاقی، غیرقابل ‌پیش‌بینی، تبعی و عدم‌النفع در قبال هر نوع از کاربران و فروشندگان  نیست . در صورتی که ثابت شود ورود خسارت در نتیجه اهمال، تقصیر و یا نقض تعهدات قانونی یا قراردادی کاربر و فروشندگان بوده، سایت سلِه آرت مسئول پرداخت هیچ خسارتی نخواهند بود. همچنین در صورتی که احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور یا قوه قهریه باعث ایجاد خسارت گردیده، مسئولیتی متوجه سایت سلِه آرت نخواهد بود.

9 . با پذیرش این توافقنامه کاربران و فروشندگان  قبول می‌کنند سایت سلِه آرت هیچگونه مسئولیتی در خصوص ادعاها و مطالب گمراه کننده، نادرست، مضر و توهین آمیز مندرج در سایت سلِه آرت ندارد. بدیهی است به محض اطلاع و رویت هر گونه اطلاعات غیر اخلاقی، غیرشرعی و ناهنجار، اطلاعات مذکور از سایت حذف خواهد شد.

10 . سایت سلِه آرت در مورد صحت اظهارات کاربران در خصوص کسوراتی از قبیل مالیات، عوارض و دیگر مطالبات قانونی که به مبالغ دریافتی یا پرداختی تعلق می‏گیرد، هیچ مسئولیتی ندارد و مسئول پرداخت این کسورات نخواهد بود.

ماده ۸) کسب درآمد از سایت سلِه آرت

فروشندگان می توانند اقدام به ایجاد فروشگاه شخصی یا همان پنل فروشگاهی خود جهت به فروش رساندن محصولات و آثار خود کنند . قیمت‌گذاری محصول توسط خود فروشنده  یا عرضه کننده اثر و محصول انجام می‌گیرد .

ماده ۹) کارمزد سایت

1 . کارمزد تعیین شده برای فروش محصولات برای تمامی فروشندگان و عرضه کنندگان آثار هنری و محصولات ، 15 درصد خواهد بود که از مبلغ نهایی اثر به فروش رفته دریافت خواهد شد . معادل ۹ درصد از کارمزد مشخص شده بابت مالیات بر ارزش افزوده کسر خواهد شد. بنابراین کارمزد سایت سلِه آرت تنها 6 درصد می باشد .

2 . چنانچه فروشنده در سامانه های مشابه سایت سلِه آرت نسبت به عرضه آثار و محصولات خود اقدام نماید قیمت درج شده آن محصول در سایت سلِه آرت نمی‌تواند بیش‌تر از قیمت درج شده در سایر سامانه ها باشد. شما این اجازه را به سایت سلِه آرت می‌دهید که در صورت ثبت قیمت پایین‌تر در سایر سامانه ها، با اجازه نامه از شما قیمتها را در فروشگاه شما تعدیل نماید.

3 . فروشنده باید یک شماره حساب ، یک شماره کارت و یک شماره شبا از حساب بانکی خود داشته باشد و آنها را به سلِه آرت ارائه دهد. دقت شود که برای جلوگیری از مشکلات انتقال وجه شماره شبا ، شماره کارت و شماره حساب ارائه شده حتما با نام صاحب حساب تطابق داشته باشد.همچنین شماره شبا ، شماره کارت و شماره حساب ارائه شده از سوی شما فروشنده از یک حساب بانکی باشد . در صورت تغییر هر یک از اطلاعات بانکی ارائه شده، در اسرع وقت سلِه آرت را مطلع نمایید و آن اطلاعات بانکی را در پنل فروشگاه خود به روزرسانی کنید . در غیر اینصورت سلِه آرت تعهدی جهت پرداخت به موقع مبالغ آثار فروخته شده نخواهد داشت.

4 . مطالبات فروشندگان و عرضه کنندگان محصولات بعد از ارسال سفارش به خریدار مورد نظر و اطمینان از تحویل سالم سفارش توسط خریدار و کسر کارمزد سلِه آرت و مالیات بر ارزش افزوده (جمعا 15 درصد)به حساب اعلام شده فروشنده واریز می‌شود.

این واریز وجه بعد از 9 روز از زمان تحویل سفارش به مشتری و در صورت عدم مرجوع سفارش از جانب مشتری صورت می پذیرد .

به طور دقیق تر

زمان واریز وجه به حساب و یا کارت بانکی فروشنده بعد از 7 روز از تحویل محصول به مشتری مورد نظر آن هم بدون شکایت مشتری و تایید اصالت محصول ، تایید مطابقت آن محصول با اطلاعات محصول که در سایت سِله آرت موجود است و تایید سالم بودن محصول از سوی مشتری در طی 48 ساعت (جمعاً 9 روز) با کسر کمیسیون سایت سِله آرت که ( 6 ) درصد و مالیات بر ارزش افزوده که مبلغ(9) درصد که جمعاً (15) درصد است امکان پذیر می باشد .

بنابراین

زمان واریز جمعاً بعد از 9 روز به شرط تایید محصول توسط مشتری .

مبلغ کمیسیون با مالیات بر ارزش افزوده جمعاً 15 درصد . کارمزد 6 درصد و مالیات بر ارزش افزوده 9 درصد

 ماده ۱۰) شرایط ارسال و برگشت محصول

1 . حمل کلیه سفارشات توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، تیپاکس و تمامی شرکتهای مجاز حمل بار و پیک های درون شهری صورت می پذیرد و سلِه آرت هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل سفارشات توسط شرکت پست و سایر شرکتهای حمل مرسولات ندارد.

2 . برای هر سفارش باید یک شماره رهگیری توسط شرکت مربوطه صادر گردد. فروشنده بعد از دسته بندی و تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل معتبر و مورد نظر آن شماره رهگیری را باید دریافت کند و نزد خود داشته باشد . فروشنده موظف است  شماره رهگیری را هم برای خریدار و هم برای سایت سلِه آرت ارسال نمایید و حتما آن شماره رهگیری را در پنل فروشگاه خود نیز به ثبت برساند .

3 . فروشنده موظف است بعد از 36 ساعت از ثبت سفارش محصول و خرید آن توسط خریدار محصول ، سفارش مورد نظر را خوب بسته بندی نماید و آن را تحویل شرکت حمل و نقل معتبر بدهد و شماره رهگیری را برای خریدار و سایت سلِه آرت ارسال نماید . چناچه زمان بسته بندی محصول ، تحول محصول به شرکت حمل و نقل و ارسال کد رهگیری بیشتر از 36 ساعت طول بکشد سفارش لغو می گردد .

4 . خریدار موظف است تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل محصول هر گونه آسیب و اشکال را به سایت سلِه آرت اعلام نماید، بدیهی است در صورت گذشت بیش از زمان مذکور سایت سلِه آرت هیچ گونه ادعایی در قبال آسیب های احتمالی به محصول خریداری شده را قبول دار نیست . در این شرایط خریدار برای ادعای خود باید موضوع آسیب و اشکال را به فروشنده خود محصول اطلاع دهد .

5 . در صورت ناراضی بودن خریدار نصبت به محصول دریافتی خریدار می تواند با حفظ شرایط اولیه محصول و بدون آسیب وارده به محصول در مدت ۷ روز محصول را بازگرداند. هزینه های جا به جایی محصول بر عهده خریدار بوده و مبلغ پرداختی با کسر هزینه های جا به جایی پس از تایید سلامت محصول توسط سایت سلِه آرت به حساب خریدار واریز خواهد شد.

ماده ۱۱) حذف فروشگاه / آثار / محصولات

1 . حذف آثار / محصول توسط شما: شما در هر زمانی می‌توانید طبق مفاد توافق نامه نسبت به حذف یا غیرفعال سازی محصول ناموجود و یا فروخته شده خود راساً اقدام نمایید. همچنین به منظور غیرفعال سازی صفحه یا حساب کاربری خود می توانید درخواست خود را برای سلِه آرت ارسال نمایید. همچنین حذف محصولات و آثار شما، بر روی حق کاربرانی که قبلا اثر شما را خریداری و در پروسه دریافت قرار گرفته اند، هیچ‌گونه تاثیری نخواهد داشت و شما موظف به پشتیبانی کامل از آنها و ارسال سالم محصولاتی که مشخصات آن متناسب با آنچه که قبلا ثبت شده است هستید. همچنین تمامی اطلاعات مرتبط با محصولات و آثار فروخته شده شما در سایت سلِه آرت ذخیره خواهند شد.

2 . حذف یا تعلیق محصول و فروشگاه توسط سلِه آرت :  اگر سایت سلِه آرت به هر نحوی متوجه شود که محصول، برند یا خود شما به عنوان فروشنده

1 . به هر نحوی حقوق مالکیت فکری و معنوی شخص سومی را نقض می‌کند؛

2 . از قوانین کشور تخطی می‌کند؛

3 . از دستورالعمل های سلِه آرت و به روز‌رسانی آن‌ها تخطی می‌کند؛

4 . مشخص شود درخواست خرید محصول به دفعات و بدون دلیل موجه توسط شما رد می شود؛

5 . ارسال محصول و آثار فروخته شده در بازه تعیین شده به دفعات به تعویق می افتد؛

6 . کاربران به سختی به محتوا و مشخصات واقعی آثار ومحصول دسترسی پیدا می‌کنند ؛

7 . اطاعات محصول و کالای شما با آنچه که در پنل فروشگاهی خود در سایت سلِه آرت  معرفی کردید مطابقتی ندارد .

محصول شما از سایت سلِه آرت حذف و یا پنل فروشگاهی شما تعلیق خواهد شد .

چنانچه آثار یا محصولات شما به دلیل معیوب بودن، مخرب بودن، نقض حقوق نفر سوم، بدنامی، و یا سازگار نبودن با قانون تجارت حاکم بر کشور حذف گردد، تمامی دریافتی‌های شما به علاوه سایر هزینه‌ها شامل مالیات و هزینه‌های انتقال وجه باید به سایت سلِه آرت  بازپرداخت شود تا به خریداران محصول بازگردانده شود .

ماده ۱۲) خاتمه همکاری

1 . این توافق نامه تا زمانی که شما یا سایت سلِه آرت به آن خاتمه دهد ادامه خواهد داشت.

2 .  اگر شما بخواهید به این همکاری خاتمه دهید، موظف هستید که از ۳۰ روز پیش سایت سلِه آرت  را از قسمت تماس با ما موجود در صفحه اصلی سایت مطلع نمایید.

3 . سایت سلِه آرت  هر زمانی ممکن است به این توافق نامه خاتمه دهد، چنانچه:

الف . شما از هر یک از بندهای این توافق نامه و سایر قرارداد ها و سیاست ها و قوانین سایت سلِه آرت تخطی کنید؛

ب. سایت سلِه آرت  از طریق مراجع قانونی ذیربط ملزم به انجام این عمل شود؛

ت . صلاحیت شما زیر سوال رود.

ماده ۱۳) قوه قاهره (فورس ماژور)

چنانچه به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه از قبيل جنگ، شورش، سيل، زلزله، حريق و نظایر آن، ايفاي تعهدات از ناحيه يکي از طرفين غیرممکن گردد، توافق نامه به حالت تعلیق درآمده و اگر این وضعیت بیش از سه ماه ادامه یابد و طرفین در مورد آن توافقی ننمایند، هر طرف حق فسخ قرارداد همکاری را خواهد داشت .

تبصره : طرف مدعی قوه قاهره باید گواهی از مراجع ذیربط اخذ و به طرف مقابل ارائه نماید .

ماده ۱4) تغییرات قرارداد

سایت سلِه آرت  در هر زمانی ممکن است تغییراتی در این توافق نامه ایجاد کند ، لطفا به صورت دوره‌ای به این بخش مراجعه نمایید زیرا تغییر اعمال شده به عنوان یک تغییر مؤثر تلقی می‌شود و پیش‌فرض سایت سلِه آرت  بر پذیرش این تغییر توسط فروشندگان ، مخاطبان و خریداران  و سایر کاربران است .